☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Gmina Ełk - tu mieszkam
Herb Gmina Ełk - tu mieszkam

Niedziela 12.07.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Zastępca Wójta Gminy Ełk

Zastępca Wójta Gminy Ełk


Funkcję Zastępcy Wójta Gminy Ełk sprawuje: mgr Bożena Wołyniec

Tel. służbowy: 87619 45 17
e-mail: b.wolyniec@elk.gmina.pl

Zastępca Wójta Gminy Ełk nadzoruje i koordynuje w szczególności:

  1. Nadzór i kontrola działań Kierowników Gminnych Jednostek, Naczelników Wydziałów i pracowników zatrudnionych w poszczególnych wydziałach i referatach ze szczególnym uwzględnieniem:
  1. działań promocyjnych i informacyjnych oraz imprez kulturalnych i sportowych gminy;
  2. przygotowania wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków pozabudżetowych w zakresie budżetowym;
  3.   realizacji prowadzonych przez Gminę Ełk inwestycji w oparciu o środki krajowe i unijne;
  4. rozliczania inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych i unijnych;
  5. właściwego funkcjonowania urzędu, organizację pracy urzędu oraz dyscyplinę pracy;
  6. polityki zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie powierzonym przez Wójta;
  7. kontroli zarządczej podległych jednostek w zakresie finansowym.
  1. Prowadzenie określonych przez Wójta spraw Gminy w jego imieniu.
  2. Koordynacja i nadzorowanie działań podległych wydziałów, innych komórek organizacyjnych i wyodrębnionych stanowisk w Urzędzie Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
  3. Zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności w zakresie i przypadkach przez niego ustalonych.
  4. Zapewnienie kompleksowości realizacji zadań Urzędu Gminy w zakresie zadań podległych komórek organizacyjnych.
  5. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania i interpelacje radnych.
  6. Wykonywanie czynności wynikających z prawa pracy w stosunku do pracowników, z wyjątkiem zadań należących wyłącznie do kompetencji Wójta m.in.:
  1. wnioskowanie w sprawach wynagrodzeń, awansów, nagród i kar;
  2. zapewnienie przestrzegania przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy, w tym racjonalnego wykorzystania czasu pracy.
  1. Udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków pozabudżetowych w zakresie dokumentacyjnym i budżetowym.
  2. Nadzór nad rozliczaniem inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych i unijnych.
  3. Kontrola zarządcza podległych jednostek w zakresie finansowym.
Wytworzył:
Udostępnił:
Jacek Kruszewski
(2019-07-15 11:43:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Renata Nowosielska
(2020-03-05 13:35:13)
 
 
ilość odwiedzin: 3657527

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X